نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
ثبت نام پذیرش دانشجویان و دستیاران جديد الورود
اخبار پژوهش و فناوری
برگزاری دوره‌های بین المللی دانشگاه‌های معتبر انگلستان
همایش ها و کنفرانس ها
نوزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری
نتایج آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی
مجمع خیرین سلامت
سایت کتابخانه مرکزی
پیشخوان خدمت
پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان

. . . . . . . . . .
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 306
 بازدید امروز : 1413
 کل بازدید : 17988841
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1.9111
. صفحه اصلی . درباره دانشگاه . تماس با ما

راهبرد مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همدان

این دانشکاه در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در سایت فراهم نموده است.

2. در این سایت سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این دانشکاه بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در سایت دانشکاه یکی از مهمترین اهداف این دانشکاه مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در سایت دانشکاه فراهم شده است.

6. در سایت دانشکاه سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیر، پیشنهادها و انتقادات،  تالار بحث و گفتگو، و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی bazrasi.umsha.ac.ir  و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

8. این دانشکاه کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق سایت دانشکاه به آدرس http://doc.umsha.ac.ir/   و لینک http://healthcode.behdasht.gov.ir/approvals/   جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

9. بستر لازم جهت ارائه نظرات شهروندان در خصوص کلیه اطلاعات و اخبار دانشکاه در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکاه فراهم می‌باشد. این نظرات توسط اداره روابط عمومی جمع‌بندی و به مراجع ذی‌صلاح گزارش می‌گردد.

10. برای برخی از خدمات دانشگاه پست الکترونیک ویژه تعریف و در اختیار شهروندان قرارگرفته است. مسئولیت دریافت و پاسخگویی به پیام‌های دریافتی بر عهده واحد ارائه‌دهنده خدمت می‌باشد.

11. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ای که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکاه  به آدرس http://bazrasi.umsha.ac.ir/index.aspx قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

12. شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن های 08132533950الی 5 (داخلی 5 - واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند. همچنین شماره ‌32534449  081دستگاه پیام‌گیر آماده ثبت نظرات شهروندان می‌باشد.

13. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 30006448000001 نظرات خود را به دانشکاه ارسال نمایند.

Copyright © 2010-2011 Hamedan University of Medical science - All rights reserved

طراحي و اجرا : اداره مهندسي نرم افزار مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه